В хадис-и шерифите се повели:
"Рамазана е такъв месец, че началото му е рахмет, средата му магфирет(опрощаване на греховете) а края му спасение от Джехеннемския азаб."
"Ако куловете знаеха, достойнствата и благодеянията на месец Рамазан, биха желали цялата година да бъде Рамазан. Защото в това има много севаб."
"Който се зарадва от идването на Рамазана, Аллахю теаля, ще го опази от страха на къяметския ден."
"За извършващия един грях в месец Рамазан, ще има два азаба. И който в Рамазана прави едно добро, ще получи два севаба."
"Който в деня и в ноща на месец Рамазан, прочете от Куран-и керим един ает, за всяка буква ще му се даде шехитски севаб."
"Който уважи месец Рамазан, ще се счита, че е уважил Аллахю теаля."
"Аллахю теаля, ще опрости единадесет месечните грехове на този, който остави да върши грях, през месец Рамазан."
"Рамазана е такъв месец, че началото му е рахмет, средата му магфирет(опрощаване на греховете) а края му спасение от Джехеннемския азаб."
"Ако куловете знаеха, достойнствата и благодеянията на месец Рамазан, биха желали цялата година да бъде Рамазан. Защото в това има много севаб."
"Който се зарадва от идването на Рамазана, Аллахю теаля, ще го опази от страха на къяметския ден."
"За извършващия един грях в месец Рамазан, ще има два азаба. И който в Рамазана прави едно добро, ще получи два севаба."
"Който в деня и в ноща на месец Рамазан, прочете от Куран-и керим един ает, за всяка буква ще му се даде шехитски севаб."
"Който уважи месец Рамазан, ще се счита, че е уважил Аллахю теаля."
"Аллахю теаля, ще опрости единадесет месечните грехове на този, който остави да върши грях, през месец Рамазан."
Няма коментари:
Публикуване на коментар